Rbs111 Kızlar 13. Haftamda kontrolüm var sizce cinsiyette görebilir miyiz. Çikolata ve soğuk su içinde gözükürmüş bebek hareketleniyormuş onu yapıcam inşallah gözükür 😂😍
Mervee94 Rbs111 benim gösterdi kendini erkek bebeğim olcak doktor normalde bu kadar belli etmiyolar ama seninki meraklıymış göstermeye dedi😁
EcemAlptkn Rbs111 benimde 13+2 de gösterdi %90 erkek dedi doktor fakat haftaya yine gideceğim 4 lü tarama testi için hemde bu testlerin sonuçlarında çıkıyor
PakizeMehmet Ben de 12 haftada göstermişti giderken baya yedim çikolata ve vişne suyu içmiştim kıpır kıpırdu yavrum 😂🤲🏻
Hamilebiranne Seherr hahaha bizde 12+4de gittik cinsiyetini sorduk kıza benziyor dedi doktor ama baya baya bacağını açmış kıpır kıpır Allahım ya nasıl tatlııı haftaya kesin söylerim dedi bakalım ama bendede kız ya erkek olsa küçücük görürdük en azından 😂😂
Seherr Hamilebiranne ilk çocuk olduğu için ikisindede aynı heyecan oluyo allah hepimizin gönlüne göre versin yeterki sağlıklı olsunlar 😍🙏