Komosii Güzel valla, biz geçen de gittik indirime giren bölüm vardı tek kalanlar falan bedeni az olanlar vardı indirime koymuşlar üç parça takımı 30 liraya aldım, hırkası tişörtü pantolonu. Kumaşları da gayet iyi 🙂 uygunda bence LCW'ya ebebek'e göre falan