Sezenkarademir Geldik 37. Haftaya. Bitti bitiyor, bugün yarın doğururum derken hiç beklemediğim bir şey oldu. Bir anda ayaklarım ve ellerim şişti. Ayaklarımın acısından üzerine basamıyorum, ağlayacak duruma geliyorum resmen. Bu haftaya kadar hiç şişme ödem olmadım. 2 gündür geçmiyor. Başına gelen, çözümü olan var mı? 😭
ozlemre Sezenkarademir hastahaneye git bnce.. Protein kaçagına baktır. Bazen ani gebelik zehirlenmesi olabilior.evde tansiyon aleti varsa ölç yüksekse kesin git.
Sevimlisevimli Ayaklarını soğuk suda beklet canım.Tuz tüketme.Fazla ayakta kalmamaya çalış.Ayaklarini yüksek bi yerde tutarak uzan.Gecmis olsun.