Kuzeyaras 7. Ve 12+4 de aynı durumu yaşadım hatta 12. Hafta da çok fazlaydı ağrım yoktu ama hemen acile gittik ultrasonla bakıldı bebek iyiydi etrafında kanama yoktu rahim ağzında açılma da yokmuş proluton iğne oldum progestan 200 verdi şimdi 13+6 olduk hala kullanıyorum ilacı hemen acile git baksınlar düşük tehtidi varsa zaten gereken yapılır