Sevvalacr ben 30+1 oldum ve hala istahsizlik devam ediyor 5 kilo verdim 6 kilo aldim simdiye kadar inan cok zorlaniyorum yemek yerken ve cok cok az yiyebiliyorum zorlana zorlana ve hala devam ediyor. Bebegin kilosu gayet iyi gelismesi guzel. Vitamin takviyesi aliyorum balik yagli belki oyle bisey deniyebilirsin.