Kaya1902 Doğum için normal evet ama sancım yok akıntı mı su mu ayırt edip öyle gitmek istiyorum🤦🏻♀️ Suysa tekrar gelir ya sancım gelir bi yerden bi işaret daha bekliyorum 😂 korkuyorum birazda açıkcası giderim yatış olur saatlerce orda sancı çekmektense evde çekip gitmek istiyorum ama suysa bu artarsa giderim hemen 🌸