mavi Arkadaşlar hayırlı geceler 😍 7 haftalik gebeyim ve istahsizim hic bişey yiyemiyorum zorlasam kusacak gibi oluyorum çok korkuyirum bebek gelişimi bu ayda çok önemli sizler nasil yapıyorsunuz 🙁
Aysundkl mavi bebek ilk 3 ay yediklerinden değil senin depolarından besleniyor sıkıntı yapma. Ama sen ayakta durabilmen için yemeye gayret göstermelisin.
PamirMira mavi bende 9 haftalığım aynı durumdayım ama doktor zaten sıkıntı yapmamamı söyledi 4-5 Aydan sonra yediklerimiz bebek için önemli olmaya başlıyormuş o yüzden şimdilik ne istiyorsan onu ye ya da yeme dedi kraker tarzı şeyler yiyebilirsin dedi
Cemoss mavi tatlm hic taklma boyle seylere kndi kendine sknti ypma ben 6. Hftmdan beri ne yesem ckartyrum 12. Hftmdaym cok sukur azck gecmye basladi ckartmalarm ilk 3 ay senn vucudndakiler bebege geciyo 3 aydan snrasi onmli bn smdi daha anca yiyebliyorum 😉
Aysundkl mavi malesef başlarda öyle sıkıntılar oluyor eğer sıvı kaybın olursada çok kusma olayı falan yaşarsan serum takviyesi almanı öneririm seni tek ayakta tutacak olan şey.