Anonimane_150 Serifeehorasan meryem ana otunu nerden alıyosunuz birde nasıl kullanıyorsunuz hiç bir bilgim yokta 😄
Serifeehorasan Anonimane_150 aktardan aldım ama her aktarda bulunmuyormuş sanırsam kullanımında sancıların varken suya koyuyorsun ihlas nas felak ayetel kürsi Fatiha inşirah ve inşikaksürelerini okuyup ılık suya koydum kimi suyunu için diyor ama ben içemem heralde 2 gündür suda bakalım
Zmrtbdk Anonimane_150 eğer eller,ayaklar,yüz vs şişme var ise gün içinde devamlı tansiyonunu kontrol et canım.İhmale gelecek durum değil.Gebelik tansiyonu da öyle belirti verebiliyor malum.İnşallah alakası yoktur ama 🙏🏻
Anonimane_150 Zmrtbdk baktık ama cıkmadı. Doktorum doğum yaklaşımca burun felanda şişer demişti ki benimde şişti 🙈 bilmiyorum ama sürekli kontrol ediyoruz. Teşekkür ederim ☺️
Anonimane_150 HayalYaren sağlıkla büyüt İnşAllah çok sevindim. Bizim kızda gelse biran önce. Tabiki kendi vaktı saati var ama ilk geneliğim çok heyecanlıyım🤩😇🥰
Ozge_acg bnmde belim agri vajina bolgemde agri var yalanci sancimi dogum mu anlamiyorum 37+1 haftaligim
Anonimane_150 Zeynoveannesi aynen öaşallah diyelimdee😂😂 pilates topunun üstğne zıplıyroum elimde hurma mood😅😅
Sezenkarademir Anonimane_150 ayy bende öyleyim bacım. 37+4 oldum bende 3 gündür ayaklarda şişme acı, ellerde şişme yanma var. 1 cm açıklığım varmış ama ben çatı muayenesi olmadım. Dün çok sancılandım acile gittim ebe kontrol etti orada. Öyle acılı bir durum da olmadı çok şükür.
Anonimane_150 Sezenkarademir ben çatı muayenesinden sorma şişmeye başladığım için acaba bu bir işaretmi diyorum. Benim ayaklarımda yanma kaşınma tarzında birşey oluyor hadı hayırlısı yarın kontrolum var bakalım ne diyecek doktorum😇😇
Zeynoveannesi Anonimane_150 ay yok ben daha 36+1im henüz o kadar da hurma moda giremedim 😂 şöyle Bi 38i göreyim de ondan sonra bol bol yicem 😂
Anonimane_150 FSCMK bugun tam 38+0 olduk randevum vardı iki cmdi üç santim olmuş açıklığım bakalım be zaman gelicekk🙈 hala ağrı vs olmuyor sancımda çıkmıyor🙊
Lidyasmom FSCMK yarın sabah hastanede olacağız inşallah herşey yarın belli olacak canım duruma göre davranacağız demişti
Anonimane_150 Zeynoveannesi ben çokta yiyemiyorum çok tatlı geliyor 3 4 tane yiyebiliyorum ancak. Bide herkese garip geliyor ama benim doktorum çekirdeğini ağzında tut diyor. 😅😅 çekirdeğinin önemli oldugunu söyledi. 🤣
Zeynoveannesi Anonimane_150 Allah Allah öylemiymiş kız bende tutarım o zaman😂 bende günde 3tane yiyorum normalde tatlı krizim geldiğinde beni hep çok rahatlatmıştır hurma😍 ve ben gebeliğimin ilk aylarından beri yiyorum ara ara 3tane falan 💁🏻♀️ doğum zamanı işe yaramazmış bide sürekli yediğim için ahahahaha 😂😂