Reykzy sancımm hiç yook belirti sıfır diyebilirim sadece doktorum açılma ve yumuşama oldugunu söylemişti pazartesi🙈 çok heyecanlıyım. Açılma oldugunu söyleyince acaba bugun olurmu diyorum ama sancı vs yaşamadığım için nasıl olucak merak ediyorum😶 38de doğumum başlasında kavuşayım istiyordum hep ama bu gidişle kırkı görürüz🙊🙊🙊