Yhe25 Meleks kaç aydır çekiyorum hiç bişey fayda etmıyor en son atel verdı dr o da işe yaramadı inşallah doğum sonrası geçecekmiş
Modies Meleks o zaman bi doktorla konuşsanız. Buradan okuduğum ve anladığım kadarı ile el ve yüzde şişlik olunca prekleamsi gibi bişey oluyor diyorlardı. acil değil ama kontrol edilmesi gereken birşeymiş anladığım