Smhtlha Sezaryan doğum yapan veya yapacak arkadaşlar hasta bezi mi🙈 külot bez mi🙈rahat oluyor🤦♀️ Kafam karıştı heryerde farklı okuyorum 🤔buradan tecrübeli annelerden fikir almak istedim🤗
Aysingeldiislerdegisti Smhtlha ben depend kullandım çoook rahat rttim hatta eve gelincede kullandım yoğun dönemlerde azalınca normal pede geçtim
Nalanktl Smhtlha 8 yıl önce ilk sezeryanı yaptım büyük hasta bezlerinden almıştım o zaman külot bez yoktu yada ben bilmiyordum çok rahat ettim. Ama şimdi her ikisindende alıcam
Deletedmom277 Smhtlha Ben 3 gün hasta bezi kullandım çünkü anca o yetebildi çok fazla kanamam oldu bir de parçalar geliyordu sürekli hasta bezinden aşağısı bana yaramazdı.
dml33 Smhtlha hasta bezi kullandim zaten aksama dogru sezeryandan ciktim sabaha sondayi çıkardılar normal ped tak dediler 3 tane falan kullandm hasta bezini sondaliyken oda
Burcu_cakir Doğum yapmadım henüz ama hasta bezi bence cnm sezeryana çok kanama olmuyor çünkü ablam kulanmamıştı yani..
Smhtlha Nalanktl bende 10 sene önce yaptım ama sanki hafızamdan silinmiş rahat ettim mi hasta beziyle hiç bilmiyorum 🤦♀️
Aysingeldiislerdegisti Smhtlha hayır aksine çok rahat oldu zatwn üstü lastikli ve yüksek bel e asılınca yırtılacak kadar da yumşak çok rahat oldu o yüzden
CerenVarol Ben gecen sene sezeryan olmustum.gerci agir preaklampsi gecirdigim icin hazirlikli deildim ama yinede onerebilcegim ve simdi daha tecrubeli oldhgumu dusunuyorum.mesela benim altima hasta bezi sermislerdi cunku pis kan ciksin die karina bastirdiklsri icin iyle aman aman bi aci olmuyor gerci agri eşiginize baglj.benim canim cok tatlidir ama ona ragmen cok cok aci hissetmedm.ilk iki gun hasta bezi vardi daha sonra ben orkid kullandim uzun gece pedini.ben askili gecelikle cok rahat ettim sabahkigi ustume gecirip guruyusumu ve tuvalet ihtiyacimi rahat gecrdim.aslinda cok korkmaniza gerek yok.benim sutum aksaminda gelmisti,tabi yavrumu kaybettigim icin emziremedim.gogus pedi ise yaradi.corap iki tane yeterli oldu.