Sngl_cem Bugün tam 20 haftalık olduk dün gece tatsız bir olay yüzünden sinir krizi geçirdim bebeğime bisey olur mu yaşayan var mı ☹️
Deletedmom308 Sngl_cem ben 10.Haftamda bi sinir krizi geçirmiştim. Ertesi gün kahverengi akıntım oldu. Doktora gittim bi şey mi yaşadın bi şey mi oldu gibi sorular sormuştu. Düşük önleyici İğneyle progestan hap vermişti
Mlssa Sngl_cem Canım insanız olur arada..ben de bazen aşırı sinir yapıyorum sinir krizi derecesinde ama sadece kendimi kastığım için biraz karnım ağrımıştı bir keresinde o kadar.Korkma 🙏🏻 Stresten uzak dur yeterli..Allahın izniyle bir şeycik olmaz🙏🏻❤️
gizemmm Belki biraz sancı ağrı yapabilir. Bende yaşadım aynı durumu, büyük bir sinir krizi geçirdim. İki gün sonra çok sancım oldu doktora gittim herhangi bir sorun yok dedi. Mümkün olduğunca stresten uzak durun
gizemmm Sngl_cem ağrınız sancınız olursa doktora gidin. Bende lekelenme kanama falan olmadı. Ama o sinirle bir sürü şey kırıp döktüm. Zor tuttular beni. Kanamam da olabilirdi belki ucuz atlattım
Sngl_cem gizemmm dün karın sancısı yaşadım çok fazla hastaneye gittim çok şükür bı sorun çıkmadı bebeğimi gördüm rahatladım