Bilgercaan özellikle ilk aylarda daha kötü idi benim doktor her gün akşam yemeğinden yarım saat kadar sonra soda önerdi meyvesiz ve sodsuyumu az olanlardan. Akşam yemeğini en geç 8de ye dedi, yulaf tüket ve bol su dedi. 12 haftaya kadar düzenli yürüme daha öncede yüeümüyorsan dedi ama evde en az bin ikibin adım at dedi. Bir nebze rahatlıyorsun o çatlama hissi gidiyor ama yinede gazın oluyor hala. Şimdi 17+4üm yürürken kaçıveriyor arada her gün yürümeye çalışıyorum 30 dk biraz daha azaldı :)