Civcivv canım kiloları be bebeğinin ben bugün 32. Haftamda ikiz doğum yaptım şuan küvezdeler 1.300gr ikiside gördüm el kadarlar ama çabuk toplanıyorlarmış 2-3 haftaya alırmışım yavrularımı🥰 sıkılma hiç teknoloji gelişti hastaneler çok iyi rabbim korktuğuna uğratmasın inşallah vaktini bekler yavrun🙏🏻 Benim yine ikiz 34. Haftada doğum yapan arkadaşım vardı oda da süsledi hediyeleride dağıttı sende yap içinde kalmasın bence canım😘