Duygu0655 eskiler uyku pozisyonumu biliyomus mantikli degil aslinda ki vucut yonlendiriyo seni zaten sirt ustu yatmayi cok seviyorum fakat simdi karnim buyudugu icin baskidan dolayi nefes almakta zorlaniyorum istesemde yatamiyorum ☺ uykuya dalana kadar sola yatmaya calisiyorum daldiktan hangi pozisyona gectigimi cokta onemsemiyorum