Betilunlu 5.5 cm. Ama kist değil benim. İçeriği belli olmayan, etrafında sıvı olan bir kitle. 4 prof da gördü çözemedi öyle söyleyeyim. Yumurtalığıma tam yapışık da değil. Boşlukta. En kötü senaryoda sağ yumurtalığın ı alabiliriz, kısa sürede yumurtalarını dondurup hemen tüp bebeğe geçeriz dedi. Ama inşallah apsedir ve kapalı ameliyatla hallolur dedi. Sizin paylaşımınızı okuyunca çok ümitlendim ve danışmak istedim. Nerede ameliyat oldunuz? Doktorunuz prof muydu? İyi ellere emanet olmuşsunuz maşallah evlat nasip olmuş