annevebebek17 benimde 15 haftalık inşallh atlatırsın merk etme aynen 10 haftadan sonra düşük riski geciyo ama dikt etmek lazım herzmn iyi düşün iyi olsun bak Benimde hiç kanamam olmadı bu zamana kadar herkesede söylerdim çok şükür leke dahi görmedim die ama bak bugun basıma geldi çok fazlada dile getirmemek lazım sende iyi düşün iyi olsun Allah onun nasibini vermişse ne yapsanda dünyaya gelir merk etme duanı et Allah’a emanet et inşallh bişy olmaz