Kdr25 yaklaşık 5saat kadar önce çıktım 2. Sezeryanimden.. Hemen hemen aynı ancak tabi ki 2. Biraz daha zorluyor.. Vücut ilk halinde değil ikinci kez aynı noktalardan yaran oluyor iyileşme süreci daha uzun ve biraz daha şiddetli oluyor ağrı.. Allah sağlıklı sıhhatli kucağımiza almayı nasip etsin.. Bu mucizeye her şey değer.. ♡