Serraanes Merhaba hamiş anneler ben şuan tam üç aylık hamileyim yedi aylıkken izne çıkmak istemiyorum Allah izin verirse 8buçuk ayıma kadar çalıŞmak istiyorum çalışabilir raporu almam gerekiyor ama şu ücretli izin olayın da kafam karıştı ben şimdi ücretli izine geç çıktığım için Doğumdan sonrayamı ekleniyor yoksa iki ay önce iki sonra mecburi mi
Ebruelaefsa Dogumdan once 2 ay dogumdan sonra iki ay izin hakkin var canim istersen dogumdan onceki 1 ayini dogumdan sonraya birakabiliyorsun calisabilir raporunu al ama yoksa sistem otomatik belirliyor