Silaaaa aslında nasıl anlatayım şöyle düşün maske diyorlar ve rahmin önünü kapatıyor ve döllenme olmuyor bunu doktorlar bilmiyor ben Doğuda yaşıyorum bizim burda kadınlar gebe kalmayanlara ilk uyguladıkları yöntem oluyor uzanıyorsun elini Kasıkların arasından içeri koyup var olan sert birşey yukarı çekip zeytin yağı ile sarıyorlar bu da adetin 3. Günü yapılıyor valla bende işe yaradı bende gebe kalamıyordum hastaneye hiç gitmedim yaşlı teyze halletti sağ olsun