ayseozbek Benim de sağ bacağım tam 4 hafta ağrıdı kasık arada dizler olmak üzere üzerine basamakta epey zorlandım. Venöz yetmezliğinden şüphelenip kalp damar cerrahın gittim. Bir şey çıkmadı neyse ki. Toplar damarlara ilgili olabiliyormuş nadir de olsa. 35.haftamda dinlendim kendimi çok yormadım ağrı kesildi birden. Bu arada magnezyum ilacı alıp her gün soda içtim onun da etkisi olabilir.