EmrEmine Kızlar yarın bi elbise almam lazım.nişan da giyicem ama abiye değil şık olması yeterli. hamile kıyafeti satan yerler söyler misiniz.
Weewe EmrEmine ben zafer plaza roman’dan göğsü oturup altı bollaşan bir elbise aldım. (460 tl) Alternatifler de vardı.