Ben çok memnun kaldım 12+4 te gitmiştim sanırım. Cinsiyeti de öğrenmiştik hem de her türlü detaylı bilgi veriyor tüm organları ve gelişimiyle ilgili 🤗🤗 benim doktorum da mutlaka Altan beye gitmemi söylemişti iyi ki de gitmişim değer ücretine✌🏻 Şimdi önümüzdeki hafta da 22. Haftam için detaylı ultrasona yine Altan beye gidicem 🤗💕