yagmurunannesii Kızlar çok sinirlerim bozuldu. Hamileliğimin başından beri çekiyorum bunu. Doktor krem verdi geçmedi. Hap verdi geçmedi. En son fitil verdi onu da kullandım yine geçmedi. Arttı resmen. Sürekli akıntım var su gibi. Su da içiyorum bol bol. Bazen sarı bazen yeşil bir akıntı oluyor. Özellikle sümüksü. Bazen de su gelir gibi geliyor. Ha bire ped değiştiriyorum. Gebelik kolestazı çıktı o yüzden 1 hafta sonra da suni sancı ile doğumumu yapicam Allah aşkına ben napicam? Kurtulamadım bu durumdan bebeğe de sıkıntı verir mi onunda korkusunu yaşıyorum 😕😕
enfla yagmurunannesii ped hava almadıgı ıcın onerılmıo bndede var pecete koyuorum her wc de degısıyorum elımdn gelırse ıc camısrıda sık degısıyorum
Ufkumm yagmurunannesii birincisi ped yapıyordur ikincisi üzüm sirkesi ile sürekli taharetlen allahın izniyle geçer
yagmurunannesii enfla son günlerim olduğu için sık sık idrar kaçırma durumu ve aşırı akıntıdan dolayı mecbur ped kullanıyorum ama neredeyse ara ara saat aşırı değişiyorum