Gulsah44 normal normal diye yırtındım, onca sancı çektim, kordonum kısa geldi sezaryen oldum. Şimdiki aklım olsa baştan sezaryen isterdim tabii ki.
Doğumdan sonra şarıl şarıl sütüm de geldi
Bebeğim gayet sağlıklı doğdu
3,5 ayda doğum kilolarının çok büyük çoğunluğunu da verdim.
Bakma etrafa, çataldan korkuyorsan kendini acıya koşullamana gerek yok. Doğum eylemi esnasında kendini kasman daha farklı sonuçlara yol açabilir.
Her postta yazıyorum ama; inanki “11-12 gün sonra nasıl doğum yaptığının hiiiiçbir önemi yok” Benimde geceleri uykum kaçıyordu “bu çocuk buradan nasıl çıkacak” diye, ama bir kere bile “ay keşke normal doğurabilseydim” hiç demedim.