Meldadlk Kızlar pıhtılaşma sorunumdan dolayı 34. Haftamdayım clexan ve corasprin kullandım doktorum 2 hafta sonra kes dedı ama ben bebege son dakka bişi olur diye çok korkuyorum bu durumu yaşayan oldumu?
Depresif_polyanna Meldadlk canım öyle düşünme bisey olacağı varsa başka bi sebep de çıkar kötü düşünme yani.
Elos25 Bende kan pıhtısı ıcın kullanıyordum 35haftamda bıraktım doktor bırak dedı yoksa Doğum anında kanını durduramayabılırler
Meldadlk Elos25 bırakıncada çocuga noluyo acaba onu çözemedim artık yüzdük yüzdük son su çok korkuyorum ya😭
Elos25 Bnde ilk gün ıcmediğimde kötü oldum sankı ona kötülük yapıyormuşum gıbı sımdı 39 haftalık olduk beklıyoruz ☺️