Secda hamile kalmak için değil ama mide rahatsızlıklarımı rahatlatmak için yılda bir kez yaptırıyordum hamile kalmadan önce de gidicektim hamile kalınca yaptıramadım bu sene ciddi anlamda daha sağlıklı hissettiriyor. Bir de annem söylemişti ne niyetle gidersen ona şifa olur diye ne kadar doğru bilmiyorum ama benim mide ağrılarım geçiyordu yaptırdıkça.