Esrarse 20+4deyim bu kasık ağrılarıma normal dedi doktorum bence bu kadar ağırmamalı özellikle idrar yaparken sanki birşey çıkacak hissi var 😩
Minikaydoganlar Esrarse canım bende gittim bu şikayetler enfeksiyon vardı su içiceksşn bol bol dedi bide ayaklarıma su torbası koyuyordum bol su içiyordum zorlada olsa geçti gibi
Afraorhon Ahhhh ahhhhhh ben nerdeyse basından beri yasıyorum bu agrıları geçmek bilmeyen enfeksiyon hastanede de yattım kültür testi de yaptılar kaç kere çok vakit kaybetmeden git bu ara bir bardak suya sirke ve limon sıkıp içiyorum o gerçekten rahatlatıyor tavsiye ederim
Minikayaklar Bende enfeksiyon yok ama böbrek genişlemişti var o da yapıyor maalesef yürürken bile ağrıyor bazen
Esrarse Minikayaklar acaba bende de mi var böbreklerim ağrıyor bazen. Yatarken bile kasık ağrım oluyor. Tedavisi var mı bunun
Minikayaklar Esrarse aynen yatarken özellikle sağ tarafta oluyor maalesef tedavisi yok ama doktorunuza söyleyin bir de böbreklerinize baksın ultrasonda takip ediyorlar
Esrarse Minikayaklar ya kan testinde sağlık ocağına ki doktor böbrek değerin yüksek çıktı demişti kendi doktorumda hamilelikle uyumlu değerin dedi. Bu ağrıları çektin mi 9. aya kadar 🙄😩
Minikayaklar Esrarse böbrek için nasıl bi test yapılıyor biyolog olmama rağmen bilmiyorum 😀 bazen geçiyor bazen çok fena geliyor uyutmuyor idrarımı yaparken zorlanıyorum bol su biraz da yürüyüş iyi geliyor arada elma sirkeli su içiyorum kendi yaptıgım
Emineakdg Esrarse benimde agrım çok oluyor canım ayaklarımı sıcak tutunca ilık duş falan alınca iyi geliyo
Esrarse Minikayaklar 🤷🏼♀️ Bilmem ki öyle dedi bana doktor 😂 sağol canım çok yardımcı oldun bende bu yöntemleri denerim