Seymaglc evde düşüğü banada önermemişti doktorum eğer parça kalırsa çektiğin sancıda boş ve boş yere kanama yaşarsın dedi kürtaj oldum 10 dk sürmüyor kuzum uyuyup uyanıyorsun hiç bişey hissetmiyosun 🤦🏻♀️ Rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla yeniden nasip etsin