Melekbebisss Canım ne desem yalan olur çünkğ enfeksiyonun düşmesi için antibiyotik kullanmak gerekir onu da kullanmıyorsan düşer mi bilmiyorum . Ama idrar yolu enfeksiyonuysa sirkeyle yıkamak iyi diye duymuştum ama araştırmadan kullanma Allah şifa versin