Mom85 bende de 1 aldır aynı sorun var sağ kaburgam çok ağrıyordu doktoruma söyledim ultrasonla bakarken bile gördük kafasıyla yukarı doğru ittirdiğini 😂 doktor normal dedi hareket alanı kısıtlı kendini yukarı ittiriyor dönünce rahatlarsın dedi şimdi bebeğim döndü bu sefer ayaklarıyla ittiriyor sıpa 😂😂 çok acıtıyor ama dayanacağız artık ne yapalım 🙏🏻❤️