gulyuzlu canım ben hamile kaldığımdan beti şikayet ediyorum ama inan her hafta bi öncekindn zor oluyor şu an 37 deyiz artık her sabah bugün doğursam keşke diye uyanıyorum yaşamak işkenceye döndü kalkıp su içmek bile eziyet afedersin ama kıçımı bile yıkayamaz hale geldim eşim işe gidene kadar uyuyamıyorum çünkü yatakta dar yerde zıplaya zıplaya dönemiyorum ancak eşim gidince yuvarlana yuvarlana dönüyorum bi de dr squat falan yap dedi bacaklarım da et kesiği oldu çok zordayım