Hildambxl Canım cok sukur kı dogmus o yasar benım arkadasım 32haftalıkken tansıyonu 20ye cıktı ve malesef bebek karnında oldum😢 cok zor gunlerdı doktor bıdaha hamıle kalırsan 7ayı beklemeden almamız gerekıyor 6aylıkkennhastaneye yatman gerekıyo demıs kontrol altında tutulacak arkadasım felc gecırıyordu yazık