Premsescik zehraa55 yeşil akıntıyı enfeksiyondan yada mantardan diyolar canım ihmal etme git bi doktora
Hayta Bende de aynı durum vardı Dr vajinal mantar dedi 3 günlük fitil verdi geçti.gynomax di sanırım adı
Medihhaaaa zehraa55 yeşil akıntı iyi değil diye biliyorum. Kaçıncı haftadasınız. Bebeğin hareketlerini takip edin
Arinx Benim bildiğim yeşil akıntı idrar yolu enfeksiyonundan , amniyoj sıvısısından kaynaklanabilir,cinsel yolla bulaşan hastalıkdan olabilir bunlarda hem anneye hem bebeğe zarar verebilir
kubradr Afraorhon bende aynı canım benim cocukluğumdan beri vardı bu sıkıntı zaten gebelıgın başında da vardı hala da var ilaç kullansamda gecmıyo bol su içiyorum yınede fayda etmıo enfeksiyonda erken dogum riski yaratan bı faktör oyuzden canımı sıkıyor.
Ayseosman zehraa55 onu bılmıyorum ama istersen yakında sağlık ocağı varsa sorabılırsun arayıp yada dr ara
uygaranne zehraa55 canım evde çözülecek biley değil bu enfeksiyon ya fitil yada antibiyotik Alman şart.benimde vardı hemen önlem alındı fitil kullandım geçti.bebek için büyük risk teşkil ediyor.