Nilver Kızlar merhaba, 7 + 2 olduk bugün. Kırmızı kanamam geldi işaret parmağı büyüklüğünde çok korktum hemen gittik eşimle doktora kalp atışını dinledik bebişi gördük sıkıntı yoktu progestan iğne ve ilaç verdi doktorum. Başına böyle bişey gelen varmı bişey olurmu çok korkuyorum karın ağrım falan yok hiç kanamamda durdu biraz önce bi damla gelmiş sadece
Aslbrk Nilver 6+3de falan banada aynısı oldu gerçekten insan inanılmaz tedirgin oluyor Direk progestan verdi iki güne hemen geçti kanama canım . Sıkma canını ben çok araştırdım progestan iyi bir ilacmis
Canan45 Nilver canım hiç üzülme tam kanama değil o yerleşme lekesidir bende ikizlere gebeyim 8 haftamdayım benimde kahverengi lekem geldi gittim doktora herşey normal dedi doktor istirat et dinlen iş felan fazla yapma bu ara rabbimin izniyle sağlıklı kucağına alırsın inşallah
Busraa32 Nilver tam 7. Hafta da aynısını bende yaşadım progestan iğne ve ilaç kullandım aynı gün durdu zaten sıkıntı olmadı ve 12. Hafta da da kanamam oldu ama baya fazlaydı onda da acilde iğne olup tekrar progestan ilaç kullanıyorum şuan 13+5 iz inşallah bir sıkıntı olmaz bizde olmadı korkma doktorun ne diyorsa onu uygula ❤️
Gamzeinci00 Canım ayni nedenden 3 gün hastanede yattim doktor bisey yok dediyse gönlünü rahat tut ilaclarini düzenli kullan bisey olmaz Allah in izniyle
Nilver Gamzeinci00 İnşallah canım insan çok tedirgin oluyor bide çok uğraştık 1,5 yıl olmadı. Allah korusun dualarını eksik etme 🙏🏼
Nilver Aslbrk inşallah canım inşallah inanılmaz korkuyo insan bide 1,5 yıl olmadı bizim çocuğumuz. Allah korusun... dualarını eksik etme 🙏🏼