DenizUsta NazLByrmgLuu 209 Kaldı Hiç birsey degil göz açıp kapayana kadar geçer 😂😂😂😂🙈🙈Yatcaz kalkcaz bitti
Cemoss Emirdefne ayy bende cok olanda varms 😁 valla kuzum insAllahh biran once gecer zamanda kavusursun 😚😍
Skrnslmn NazLByrmgLuu tam sizin iki katınız ☺ Nasipse son 36 gün Sağlıkla zamanında hayırlısıyla gelsinler 🙏🏻
fdmozcmn 70 kaldı ama bni iyice sıkıştırmaya basladı şafak.. garip bir telaş ve heyecann var içimde 😔🤔
Alinmavi Biz de bugun 38 olduk💓. Şafak 14 ama ne sanci kaldi ne agri sanki 3 ay daha yatasi var kizimin. Hicbir belirti yok doguma dair hatta olan da gitti.😮
NazLByrmgLuu Alinmavi bnmde aynı hiç tık yok cok sabırsızlanıyorum ama bizimkininde keyfi yerinde içerde 😄 doğumunuz nezamana denk geliyor