Oznur NazLByrmgLuu Şafak an itibariyle 2⃣9⃣ Gümüşhane. Ama benim oğlan biraz aceleci açılmam var ve gözetim altındayım 1.5 hafta tutmam gerek inşallah bekler miniğim
Hamileanne NazLByrmgLuu bende var😱 arada kasılma oluyo ve adet sancısı gibi bi ağrı oluyor tabi düzenli deil yalancı doğum sancısı. Bence stres yapma vaktinde gelmesi daha iyi 38 39 ideal
NazLByrmgLuu Hamileanne 37+3 deyim ayy geçmiyor zaman kızımı bi kucagıma alsaydım ☺ Sizde kasılma oluyormş bnde o bile olmuyor
NazLByrmgLuu EliniVermiyorHayat miranildeniz ayy ne güzel sizin gününüz bitmiş rabbim kucagınıza almayı nasip etsin darısı bna inşllh
EliniVermiyorHayat NazLByrmgLuu Aminnn canım cümlemiz sağ sağlim sorunsuz şekilde kucağımıza alırız inşALLAH😊