Bizseninle Annisler k.bakmayın ama bisey sorucam bugun hastaneye gitim kontrole doktor placentamın aşagda oldugunu soyledi siz yasadınız mı boyle bisey cok korkuyorum...
ays_dnz Bnmki de aşağıda canım. Hatta 35 haftalık oldum hala aşagıda. Yukarıya cıkmadı. Ama rahme yapışık olmadıgı için çok şükür bi sorun yaşamadım. Korkma zamanla çıkıyor canım benm. Olabilecek bi şey ☺️
Bizseninle ays_dnz cok korkuyor agır kaldırma dedi bebek iyimis allaha sukur kanaman olabilir dedi o yuzden canım çok sıkın canım