Merve9423 Merhaba kizlar ben regensis max kullaniyordum o bitti doktor innate pronatal vitaminini yazdi eczanelerde yoxmus sifarisle getirdiler siz kullandiniz mi bi zarari falan varmi acaba
Series26 Merve9423 bende innate pronatal kullanıyorum canım en baştan beri bi sıkıntısını yaşamadım eczane siparişle getiriyor ama bende her alacagımda önceden söylüyorum getirtiyorum ☺️
Aslbrk Merve9423 bende innate kullanıyorum siparişle getirdim heralde her zaman ellerinde bulunmuyor. Ama içerken çok midemi bulandırıyor 😑 folikasitle diğer vitaminleri ayrı verceklerine innate daha iyiymiş öyle demişti eczane
Merve9423 Series26 tesekkur ederim evet bende sifarisle getirtdim acaba dedim iyi deyil o yuzden mi satilmiyor
Series26 Merve9423 bizim eczacı siparişle getiriyoruz herkes devletin verdiğini alıyor elimizde kalmasın diye dedi birazda ücretten dolayı siparişe göre alıyoruz depodan demişti ☺️
Zelalzelal Series26 bana 3. Ayda verdi doktor içtim şimdi sadece Demir eksikliği için ilaç kullanıyorum veriyor her ay ve ben bir tane almıştım onu kullanayım mı dedim doktor bilmiyorum dedi bende almadım daha içmedim
Series26 Zelalzelal bana her gittigimde kullan diyor doktor ama bilemedim canım omega bebek için önemli sonuçta