Gamze43 Kızlar grip oldum acile çıktım biraz önce doktor serum taktı parolun ve ilaç yazdı parol agri kesici ve klavunat diye ilaç o ilaçta doktor gerekli görmedikçe gebelik esnasinda özellikle gebeliğin 3 ayliginda kullanmayiniz yaziyor bende 16 +1 oldum bugun 3 ayı gecmisimmi gebeligimde kullanmalimiyim birde günde 2 kez yaziyor ilaç kullanan varmi suan yutmam gerek size sormak istedim once
BiDunyaMutluluk Gamze43 canım 4 aylıksın maşallah. Kullan bence doktorum bana da grip olup gittiğimde 3 ayı doldurmadan kullanamazsın demişti. Ben hala 3 ayı dolduramadım 🤭
Gamze43 BiDunyaMutluluk 3 ay 22 günlükmusum bir yerde 16 haftaliga öyle diyor tam 4 ay olmamışya ondan şüpheye düştüm canim