Benayyg Merhaba toxoplazma hastalığı tanısı koyulan ama yinede doğurmak isteyen anne adayı var mı aranızda ya da doğum yapan.
semrakarahan Benayyg toxoplasma bir nevi enfeksiyon degilmi bndede cikmisti ama oyle ciddi bisey degil demislerdi bi kac seyden dikkat etmemi soylemislerdi
Sibella86 Benayyg detaylı testşeri var hepsini yaptırsınız mı? Rabbim bilir en doğrusunu tabi ki sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Benayyg semrakarahan bana aldır dedi bütün dr lar ama ben aldırmadım şimdi herşey yolunda gidiyor ama yine de danışmak istedim
Benayyg Tamam yok avidite testi hamilelikten önce bulaştığı yönünde çıkıyor ben başından beri asla aldırmam dedim önce çok kötü konuştu tüm dr lar sonra ben doğurmada kararlı olunca bi imza attırdılar sonra da çocuk iyi sağlıklı dediler.
Tamam Benayyg prenatal test ile %100 sağlıklı sonuç alabilirsiniz.detaylı ultrason yaptırdınız mı? Ben hamilelikte bulaşınca sıkıntı diye biliyordum.
1ogrencianne Benayyg hamilelikten önceyse bağışıklığın var demektir bebeğe hiçbir zararı olmaz. Ama hamileyken bulaşınca benim doktorum detaylı ultrasonda belli oluyor bulaşmışsa demişti