emineeegezer bende 37 haftalığım doktor istersen bakalım ben bakıyorum bu haftalarda sen hazırsan bakabiliriz dedi biraz utanarak biraz korkarak kabul ettim inan hiç acımıyor canım kendini kasma yeter kanama falan oluyor diyenler var öldüm bittim diyenler var ama bilemiyorum kişiyle alakalı sanırım hayırlısı olsun 🙏🏻