Elininanasi uzun süre ayakta kaldigin için ayakların şişmiş bende 34+5 im ayaklarım çok sis yürüyüş yapıyorum sürekli dinlenmek için bir kovaya ılık su papatya koyuyorum yarim saat dinlendiriyorum içinde ayaklarimi iyi geliyor tavsiye ederim 🤩🤩 tuzu da kesmeni tavsiye ederim iler zaman için tansiyon çıkabilir