Isimbulamadim
Tam da bu gün ki konum.. 35+5 im başından beri hiç geçmedi enfeksiyon 2 kez manurol şase kullandım gunde 3 lt su iciyorum yine banamisin demeDi. Bu kez Dr. Um enfexia 500 verdi. Çünkü enfeksiyon antibiyotik ten daha zararliymis. Kullanan var mı acaba ? Allah evlatlarimizi korusun amin..