ozlemm1227 Bendede enfeksiyon var doktora gittim bitane ilaç yazdı tek kullanımlıktı ondan sonra tekrar test yaptı bol bol su içmem gerektiğini söyledi bol su içersen enfeksiyonu atabilirsin canım
Isimbulamadim Tam da bu gün ki konum.. 35+5 im başından beri hiç geçmedi enfeksiyon 2 kez manurol şase kullandım gunde 3 lt su iciyorum yine banamisin demeDi. Bu kez Dr. Um enfexia 500 verdi. Çünkü enfeksiyon antibiyotik ten daha zararliymis. Allah evlatlarimizi korusun amin..
Boncuk23 Esraarse canım bazen sadece su içerek atlatılır diye düşünülüyor ama herkesin bünye ve geçirdiği enfeksiyon yoğunluğu bir olmuyor. O yüzden doktora görün muhakkak
Bsra0534 Esraarse elma sirkesi bi tasa su koyup 2 kaşık sirke koyup yapabilirsin. Doktorum tavsiye etmişti bana. Çokta iyi geldi. 😌. Onu yapamazsan bi pamuga azıcık döküp silebilirsin genatrl bölgeni. Babada dua edersin 😉. Bol suda iç tabi
Ayckntmt Of tamda bu konuda post açmıştım banada monurol verdi ama kullanmasma su içsem falan geçermi gerçekten hiç içmek istemiyorum
Ayckntmt Buarada araştırdım kızılcık suyunu buldum geçiriyomuş diye deneyen varmı çok etkiliymiş içicem şimdi bakalım sizede fikir olsun