Yasemihra 29 +3 bir haftaya yakın ishal sorunum var erken doğuma sebeb oluyor diye bir duyum aldım biri beni aydınlatsın canlar🧐
Yasemin6161 Yasemihra ay canım bende aynıyım 29+3 ve dediğin gibi ishalim üsuttum sandım ben ama erken doğum olabilirmiymis bekleyeyim bende burda 🤔
Yasemihra Yasemin6161 Yasemin6161 evet bi yerde okudum bende korku sardı iater istemez bekleyip görcez🤗
Yasemin6161 Yasemihra vallahi şuan bende pırpır oldum Allah hayırlısını nasip etsin bizlere canım ya 🙏🙏🙏🙏🙏