Esrelf Ekksl şart değil rutinde yapılan birşey. Ama doğarken bebeğe tetanoz bulaşırsa sonuç ölümcül olabiliyor ciddi bir hastalıktır.geç kalmamışsınız sağlık o cağındaki hemşirenize danışın yardımcı olur.
Zhrnc Valla eşim komando. Adam dağ taş geziyo silahlar tüfekler vs birsürü şey kullanıyo atışta çok iyi. Ama gelgelelim konu iğne olunca ufacık bi çocuk gibi oluyor. Hastayken zorla iğne yaptırıyorum 😁😁😁
Bahar1187 Aliahlas bende çok korkardım sen gibi günler öncesinden yasını tutardım ama evlat aşkına düştük yollara yaklaşıl 1000 tane iğne olmuşumdur insan herşeye alışıyor bebeğim için de beyinde bitirmeye çalış çünkü fiziksel acı değil senin korktuğun
Aliahlas Bahar1187 bende bebeğimi düşünüp teselli vericem kendime yoksa durum vahim 😊 teşekkür ederim 😍
Pcdshn Ekksl hem geç kalmamışsa, hem de şart tabi. Bebeğe bişe bulaşmasın diye önlem amaçlı aşı.. Aile sağlığı merkezinize gidin, orda yapılıyo..