Tugyal Ben de doğurdum dün saat 12.11 gece normal doğumla.. Buraya not düşmeliyim.. Çok şükür.. allahım doğumu bekleyen tüm annelere kolay doğumlar nasip etsin inşallah. Tum Sancılarımda dogumu bekleyen annelere dua ettim. Iki ikinmada gelen minik kizim kollarımda cok şükür.. saatlerce sanci cektim ama annelik kolay değil dedikleri sınavı veriyoruz.. Allahım tüm bebeğini kucağına alacaklara yar ve yardımcı olsun .. herkes sağ salim yavrusunu kucaklasın.. her ağrı, sanci geciyor her doğum hikayesi bir başka oluyor ama aynı olan şey kucağa konan o minik gerçek...
Nihan91 Tugyal gözünüz aydın 💗 Allah analı babalı büyütsün müsait olduğunuzda gelen sancılardan biraz bahsedebilir misiniz bende 40+2 yim de ..
Tugyal Nihan91 sancılar once tatli tatli geliyor . Insan o sancılardan sonra rahata ereceğini bildiği icin daha da sancılanmak istiyor . Bi geliyor bir gidiyor . Şancı gelince inliyor insan gidince hic o sanci gelmemiş gibi iyi hissediyor kendini.