Onenc bende çok kötüyüm,bugün 7+4 ama Çarşamba ve perşembe iki ayrı doktor kalp atışı yok dedi,bende devlete randevu aldım,eğer onda kalp atışı yok derse alınacak,çok mutsuzum.doppler nasıl bir cihaz?pazartesi 8+ 1 olacak ama kaşıklarımda hala batma var ,bilmiyorum,çok mutsuzum