Baharkrmz
MeFa 27. Haftaya kadar özgür beye gidiyodum bende. Ablam, onun yanında çalıştı 9 ay boyunca ebeliğini yaptı. Doğumunuda onda yaptı hatta. Cerrahi, doğum konusunda özgür beyden daha iyisini görmedim. Doğumunada girmişliğim var. Ama gebelik süreci boyunca, bilgilendirme ve ilgisi sıfır. Beklediğim şeyleri göremedim . ne yemem , ne içmem , neye dikakt etmeliyim, etmemeliyim hiç bi konuda bilgilendirmiyodu beni. 3 aydır bebeğimi göremiyorum. Göstermiyor kendini deyip bizş gönderiyordu. Artık iyice sıkılmıştım. Ben hemşireyim, birde tanıdık olunca iyice rahattı bende. Herkeste öyle olmayabilir. Sevil hanımı normal doğuma teşvik etmesi yüzünden tercih ettim. Evet , zeytinyağıyla doğum yaptırıyormuş. Geçen gün ona gittim, ilk muayene göre çok fazla iyiydi. Her şeyden önemlisi ilgiliydi. Ve bebeğimi görmeden çıkarmadı beni odasından.